Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 22, 2008
Image Size
118 KB
Resolution
850×801
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
748 (1 today)
Favourites
4 (who?)
Comments
35
Downloads
133
×
my Rocket Lawn Chair by Broshang my Rocket Lawn Chair by Broshang
My Rocket Launcher PWN3D that Covenant Banshee. That reminds me of a time i was in a Rocket Warthog turret and some guy was driving and 2 other guys were chasing us in Banshees! i took them both out but it took me like 2 minutes! my god it was fun. i was like FUCK YEAH THAT WAS FUCKING AWESOME then the server owner was like NO SWEARING! lol

oh i gotta give credit to :iconungapants: on [link] for the pose
Add a Comment:
 
:iconmegamiriam:
MegaMiriam Featured By Owner Jul 23, 2008
Fire works 8D
Reply
:iconbroshang:
Broshang Featured By Owner Jul 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
ahaha yep
Reply
:iconmegamiriam:
MegaMiriam Featured By Owner Jul 25, 2008
i finally get why you named it Lawn Chair, cuz when you say it fast is says launcer 8'D
-shot-
Reply
:iconbroshang:
Broshang Featured By Owner Jul 25, 2008  Hobbyist Digital Artist
DUUUUUUUUUUUUUUUUUH! lol hahah
Reply
:iconmegamiriam:
MegaMiriam Featured By Owner Jul 30, 2008
hahah *ish blown away*
Reply
:iconlainaofthesandlol:
LainaofthesandLOL Featured By Owner Jul 23, 2008  Hobbyist General Artist
:U dis is awesome
Reply
:iconbroshang:
Broshang Featured By Owner Jul 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
haha thank you :D
Reply
:iconthe-white-fang:
The-White-Fang Featured By Owner Jul 22, 2008
I R EQUALS: WANT!......XD
Reply
:iconbroshang:
Broshang Featured By Owner Jul 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
huuuh? lol
Reply
:iconthe-white-fang:
The-White-Fang Featured By Owner Jul 23, 2008
well what i meant was it's real gud! =D
Reply
Add a Comment: